donderdag 29 mei 2014

Oscar, nog een update

Hij is nog stééds niet af, de trui die ik voor Thijs aan het breien ben. Maar ja, met de temperaturen van de afgelopen tijd zat ik met mijn hoofd ook niet echt bij wintertruien. U wel?

Alle losse onderdelen had ik al wel een tijdje af, maar het in elkaar zetten wilde niet zo vlotten. Ik vond diverse tutorials op internet met zeer uiteenlopende technieken om zo'n trui in elkaar te zetten. Maar niks leek goed te werken. Met de hand naaien is nou eenmaal niet een van mijn sterkste kanten en dat werd pijnlijk zichtbaar in die trui. Ai. Na 5 keer een stuk losgetornd te hebben, zonk de moed me nogal in de schoenen. Tot ik op één dag van twee kanten de tip kreeg om het aan elkaar te haken. Dus dat ben ik maar gaan doen. En eindelijk: het werd een toonbaar geheel! (In het echt is ie minder bobbelig dan op de foto hoor!)


Nu nog wat draadjes wegwerken en even bikkelen om het halsboord te bevestigen. Maar gelukkig duurt het nog even voor het winter is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten