woensdag 2 oktober 2013

Onverwachte me-time

Woensdagmiddagen. Doorgaans zijn die hectisch, met speelafspraakjes en veel 'ik verveel me, ik weet niet wat ik moet doen'-geluiden op de achtergrond. Deze woensdag begon als alle andere. 's Ochtends poetste en boende ik dat het een lieve lust was, deed boodschappen en andere zaken die moeders zoal doen en daarna stortte ik me in de chaos op het schoolplein. Kind 1 bleek een afspraakje te hebben gemaakt en even later bleek ook kind 2 te willen spelen. De eerste hier thuis, de tweede uithuizig. En na een uurtje of twee besloot kind 1-met-vriendje ook uithuizig te gaan. En ineens...

... was het stil in huis. Ik pakte de breipennen er weer eens bij en begon aan een dikke sjaal voor dochterlief. En voor mezelf zette ik een heerlijk kopje groene thee. En nu geniet ik van de rust. Voor zo lang die duurt. 

3 opmerkingen:

  1. Kostbare momenten moet je koesteren! @

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sfeervolle foto's heb je gemaakt! En geniet van de momenten die je voor jezelf hebt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk is dat!! Voor mij duurdt dat nog een poosje die woensdagmiddagen! nummer 2 komt pas in december.
    Maar als Whitney nu naar kdv is net als vandaag en mama lekker een dagje voor haar zelf heeft vind ik dat heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen