donderdag 31 januari 2013

My life in a nutshell

Deze foto somt mijn leven goed op. De laptop, die vrijwel altijd aan staat. Het handwerkje, waar in verloren minuutjes aan gewerkt wordt. Meestal met laptop of tv op de achtergrond. Of beide, want je hebt ADD of je hebt het niet. :)) Het kopje thee binnen handbereik. En de eeuwige zonnebril (die ik vaak pas 's avonds voor ik naar bed ga van mijn hoofd pluk). De stuiterende kinderen (met bijbehorende rommel) dient u er zelf bij te denken.


Op de foto trouwens de honeycomb cowl waar ik aan begonnen ben. Na wat opstartproblemen (hoe werkte dat opzetten toch ook alweer??) zit ik nu in een lekker breiritme. In 2015 is ie vast af.

4 opmerkingen:

  1. Nou, zo koud is het niet meer dus als hij volgende winter af is, zit je goed! Mooie kleur en leuke steek!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur die wol en een echt goed breiritme is zó lekker. En rust rust krijgt een mens er van. Geniet! @

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig vind ik haken nog wat rustgevender. Bij breien zijn fouten toch wat minder makkelijk te herstellen en dat frustreert me af en toe. :)

      Verwijderen
  3. Het wordt leuk en daarna...ga je weer lekker haken als je dat leuker vindt!

    BeantwoordenVerwijderen