maandag 23 april 2012

Vluggertje

Vanochtend maakte ik een t-shirt voor mezelf. Als ik tussendoor niet mijn spoeltje voor het onderdraad had moeten bijvullen, een naadje had moeten lostornen wegens halverwege opgehouden onderdraad, later nog eens de tweede klos bij had moeten vullen en ik niet de kinderen van school had moeten halen, dan was ik binnen drie kwartier klaar geweest. Daar houden we van, dat tempo.

Het patroon komt uit de Burda Style van deze maand.
Met excuses voor de beroerde foto. Ik moet er toch eens wat op verzinnen, om goede foto's van mezelf te kunnen maken.

4 opmerkingen:

  1. Dit is geweldig zeg, wat een productie!
    Wat is je volgende project?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Volgende project is een kindertuniekje, als uitprobeersel voor de webshop. Volgende item voor mezelf weet ik nog niet. En voor Floortje moet er nog een zomerjurk komen.

      Verwijderen