donderdag 3 november 2011

Koosje voor een schattig jongetje

Een tijdje geleden haakte ik een konijntje als kraamcadeautje voor een zwanger vriendinnetje van me. Ik wist dat ze een Nijntje-thema op het kamertje hadden, maar wist niet of het een jongetje of een meisje zou worden. Dus maakte ik een zo neutraal mogelijk konijn. Ik gebruikte een patroon van Christel Krukkert, Koosje het konijn.
Inmiddels is Maurits alweer bijna 3 weken op deze wereld. Een schatje is het! Hopelijk vindt hij het konijntje straks ook leuk. Het konijntje kleur in ieder geval goed bij het kamertje.

Vanmiddag heb ik nog een klein stapje gezet in mijn handwerkcarrière: ik heb labeltjes besteld met mijn (blog)naam erop. Ik vond mijn maaksels zo kaal zonder, een labeltje maakt het toch nog net wat 'echter'. Ben erg benieuwd hoe ze eruit komen te zien! Helaas moet ik nog 2 tot 3 weken geduld hebben, de labels worden speciaal geweven.

Het volgende project ligt ook weer klaar. We hebben zaterdag een feestje en ik heb niks om aan te trekken. Nou ja, spreekwoordelijk dan, want het is nog niet zover dat ik naakt de straat op moet. Maar goed, niks feest-waardigs in de kast, in ieder geval. Een tijdje geleden kocht ik een schattig zwart stofje met witte polkadotjes. En ik heb ook nog een leuk patroon voor een rokje liggen, waar ik al een tijdje iets mee wil doen. Dus aan de slag maar weer!

1 opmerking: