vrijdag 26 augustus 2011

Een legging erbij

Ik had de smaak te pakken, dus besloot ik ook nog een legging te maken bij het jurkje van laatst. Deze keer niet met de naaimachine, maar zoveel mogelijk met de locker. Wat was het simpel om zo'n legging te maken, dat had ik nooit verwacht! Rats-rats met de locker en klaar

Het lastigste was nog om de dubbele naad waarmee ik heb omgezoomd goed te krijgen, want die liet steeds vanzelf los. Daar moet ik nog wat op zien te vinden. Dus morgen kruip ik maar weer achter de naaimachine.

Ook heb ik het jurkje van Floortje nog wat gepimpt. Ik had laatst een leuk bloemetje gehaakt en dat stond er eigenlijk wel heel leuk bij.
Dus nu is het setje helemaal compleet:

Mijn nieuwste project ligt ook al te wachten: een rok (Romo, voor de kenners) voor mezelf. Ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten